Reklamačný poriadok
Reklamačný poriadok
Záručná doba:
Záručná doba na všetky produkty zakúpené v internetovom obchode zvaraciestroje.sk je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.
Uplatnenie reklamácie:
V prípade, že chcete reklamovať zakúpený tovar, kontaktujte nás prosím na info@billik.sk. Obratom Vám upresníme postup uplatnenia reklamácie. O reklamácii rozhodneme ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch reklamovaný tovar zasielame do autorizovaného strediska danej značky a reklamáciu sa snažíme vybaviť v čo možno najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od jej prevzatia. V prípade, že reklamáciu nestihneme vybaviť do 30 dní, zákazník má právo odstúpiť od zmluvy a požadovať vrátenie peňazí alebo výmenu za iný tovar.
Tovar nám neposielajte na dobierku!
Najjednoduchší spôsob je tovar zaslať prostredníctvom kuriérskej služby. K tovaru priložte:
- záručný list
- sprievodný list (s popisom závady, číslom objednávky alebo faktúry a kontaktnými údajmi)
Reklamáciu je možné uplatniť aj osobne v sídle spoločnosti.
O výsledku reklamácie budete informovaní vyjadrením, ktoré bude priložené v spätnej zásielke. V zložitejších prípadoch Vás budeme kontaktovať telefonicky a ponúkneme Vám čo možno najvýhodnejšie riešenie.
Rozsah záruky:
Po dobu trvania záručnej doby budú bezplatne odstránené závady, ktoré majú svoj pôvod vo vadnom materiále, z ktorého je výrobok zhotovený alebo vady zapríčinené vadným postupom pri výrobe výrobku.
Záruka sa nevzťahuje na poruchy spôsobené:
- nedbalým alebo neodborným zaobchádzaním
- poškodením pri akejkoľvek živelnej udalosti
- neodbornou prepravou, manipuláciou pri skladovaní tovaru a prevádzkou v nevhodnom prostredí (zvýšená vlhkosť, agresívne prostredie a pod.)
- nedodržaním pokynov návodu na obsluhu
- zanedbaním pravidelnej údržby podľa pokynov v návode na obsluhu
- zásahom do technického prevedenia a vybavenia výrobku, jeho príslušenstva
- bežným opotrebením, spôsobeným používaním výrobku
Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov:
Zákazník, ktorý je spotrebiteľom, má právo obrátiť sa na predávajúceho BILLIK TRADE s.r.o. (ďalej aj len „predávajúci“) so žiadosťou o nápravu, pokiaľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci inak porušil jeho práva.
Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať subjektu alternatívneho riešenia sporov návrh na začatie alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu s náležitosťami podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.
Subjektom alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov je:
- Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27 (soi.sk)
- Príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (Ministerstvo hospodárstva).
Spotrebiteľ môže v prípade zmluvy uzavretej on-line využiť na alternatívne riešenie svojho sporu platformu riešenia sporov on-line (ec.europa.eu/consumers/odr).
Pred prvým použitím je zákazník povinný preštudovať návod na obsluhu a záručné podmienky.
Adresa pre uplatnenie reklamácie:
BILLIK TRADE s.r.o.
Priemyselná 4
94901 Nitra
Email: info@billik.sk
Telefón: 037/6522106, 037/7769817
Pracovná doba: PO-PIA 07:00 – 16:30